Festiwal Nauki, Techniki i Sztuki w Łodzi
PROGRAM FESTIWALU

Marketing komunikacyjny w praktyce biznesowej
Numer imprezy:449
Blok tematyczny:Ekonomia/Polityka/Prawo
Rodzaj imprezy:warsztaty
Data: 20.04
Godzina rozpoczęcia: 12:40
Godzina zakończenia: 14:30
Opis imprezy: Zasadniczym celem spotkania jest poznanie przez uczestników zasad skutecznych narzędzi marketingowych stosowanych w obecnym otoczeniu rynkowym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na rolę i znaczenie praktycznego wykorzystywania zarówno narzędzi komunikacji interpersonalnej, jak i wybranych technik sprzedaży.
Adresaci imprezy: wszyscy zainteresowani
Organizator:Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁ    
Miejsce imprezy: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny Uniwersytetu Łódzkiego
Adres: ul. Rewolucji 1905 r. nr 41 Łódź
Sala nr: F12
Prowadzący: dr Artur Sajnóg
Aby zgłosić uczestnictwo skontaktuj się:
  http://www.konferencjaes.uni.lodz.pl/wydarzenie/festiwal-nauki-techniki-i-sztuki-2016/121/
  WSTECZ

             

Partnerzy

 

 

Organizatorzy

Łódzka Rada federacji Stowarzyszeń Naukowo – Technicznych NOT

Wspierający