Festiwal Nauki, Techniki i Sztuki w Łodzi
PROGRAM FESTIWALU

Psychologia reklamy-jak firmy zachęcają klienta do natychmiastowego zakupu
Numer imprezy:48
Blok tematyczny:Psychologia/Pedagogika/Socjologia
Rodzaj imprezy:wykład
warsztaty
Data: 18.04
Godzina rozpoczęcia: 15:00
Godzina zakończenia: 16:30
Opis imprezy: Wykład i udział w doświadczeniach będą stanowiły źródło wiedzy na temat elementów składowych reklamy, które oddziałują na umysł i zmysły konsumenta. Ponieważ klient staje się coraz bardziej świadomym odbiorcą reklamy, twórcy przekazów wciąż poszukują nowych sposobów na pozyskanie jego uwagi, zbudowanie sympatii do marki oraz zachęcenie go do zakupów. Uczestnicy zajęć będą mieli okazję poznać oraz doświadczyć tych nowoczesnych oraz tradycyjnych, ale wciąż skutecznych, metod wpływania na zachowania konsumentów.
Adresaci imprezy: wszyscy zainteresowani
Organizator:Uniwersytet Łódzki - Wydział Zarządzania    
Miejsce imprezy: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Adres: ul. Matejki 22/26 , Łódź 90-237
Sala nr:
Prowadzący: dr Kamila Szymańska
Aby zgłosić uczestnictwo skontaktuj się:
Aneta Kowalczyk  42 635 53 68
  WSTECZ

             

Partnerzy

 

 

Organizatorzy

Łódzka Rada federacji Stowarzyszeń Naukowo – Technicznych NOT

Wspierający