PROGRAM
Informacje dodatkowe
PROGRAM FESTIWALU
Zastosowanie sztucznej inteligencji w projektowaniu gier komputerowych | |
Numer imprezy: | 81 |
Blok tematyczny: | Matematyka i informatyka |
Rodzaj imprezy: | warsztaty |
Czas imprezy: | 20.04 (9:00-9:45), 20.04 (10:00-10:45) |
Opis imprezy: | Przedstawione zostaną elementy sztucznej inteligencji wykorzystywane w projektowaniu gier. Uczestnicy będą mogli w praktyce sprawdzić działanie przedstawionych algorytmów na przykładach kilku gier. |
Adresaci imprezy: | uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych |
Organizator: | Uniwersytet Łódzki - Wydział Matematyki i Informatyki |
Miejsce imprezy: | Wydział Matematyki i Informatyki UŁ |
Adres: | ul. Banacha 22, Łódź | Sala nr: | C208 |
Prowadzący: | dr Marta Lipnicka |
Aby zgłosić uczestnictwo skontaktuj się: | Grażyna Horbaczewska festiwal@math.uni.lodz.pl |
WSTECZ |